HubSpot

Vi lever og ånder for å skape gode salgsmuligheter for våre kunder, og vi mener at det er avgjørende hvordan disse mulighetene blir forvaltet. En av nøklene for å jobbe godt med salgsprosessen er å ha gode systemer i bunn, som hjelper deg å drive salget videre. Derfor er vi HubSpot partner, med spisskompetanse på salg og CRM.

HubSpot skaper vekst

Møtebooking Norge sin kjernevirksomhet handler om å skape verdi for våre kunder gjennom B2B møtebooking. På denne måten skaper vi en jevn strøm av nye salgsprosesser hver eneste måned.

Som HubSpot partner vil vi også hjelpe deg med å tilrettelegge systemet for din organisasjon og ditt salgsarbeid. Der mange i dag kjenner til HubSpot fra markedsføringsperspektiv, er vi spisset på salg og CRM. 

Om HubSpot er nytt for deg, eller du allerede har en lisens, så er vårt mål å hjelpe deg å rigge din Hub for vekst.

CRM spesialist

Vi møter ofte på bedrifter som enten ikke har et godt CRM-verktøy, eller som av en eller annen grunn ikke bruker sitt CRM-verktøy. Kanskje er det fordi det ikke er godt nok, mangler funksjoner, eller at det er tungvint å jobbe med. Et verktøy er bare godt om det hjelper deg - med minimalt ekstra arbeid for å vedlikeholde verktøyet.

Vår inngang til å bli HubSpot partner var nettopp med dette som bakteppe. Vi hadde brukt HubSpot i mange år selv, og opplevde det som det beste og mest fleksible CRM-verktøyet på markedet. Derfor har det hele tiden vært naturlig for oss å anbefale HubSpot til bedrifter som leter etter en god løsning på dette feltet. Vi har altså vært ambassadører lenge før vi ble partner. Som partner kan vi tilby en enda bedre tjeneste til våre kunder.

Fordeler med HubSpot

Et godt CRM-verktøy skal hjelpe deg, både i salgsarbeidet og i kundereisen. Her er de grunnleggende egenskapene du bør se etter i et CRM-verktøy: 

  • Komplett og lett tilgjengelig historikk, for hver enkelt kunde.
  • Gode verktøy for påminnelser, slik at du ikke trenger å huske ditt neste kontaktpunkt. 
  • Integrasjoner. Et godt CRM kan integreres mot alle dine andre verktøy, og kanskje erstatte noen av dem.
  • Automasjoner. Et godt CRM tar hånd om manuelle repeterende oppgaver, og løser de for deg.

Dette er noen av de gode tingene med HubSpot CRM. Og kanskje det beste? Det er gratis!

HubSpot CRM koster ingenting, og inkluderer det meste av funksjonalitet du vil trenge om du for første gang skal benytte et CRM verktøy. Du vil i tillegg kunne teste flere av løsningene som er på betalte abonnement, med noen begrensninger. Fra vårt synspunkt en no-brainer å velge HubSpot CRM om du ikke har en tilsvarende eller bedre løsning på plass. 

 

Vokser sammen med bedriften

En av styrkene til HubSpot er at det er enkelt å ta i bruk flere og mer avanserte funksjoner. Lisensen til HubSpot er modulbasert, slik ta din hub kan vokse og tilpasses behovet ditt. 

Går man over på en betalt HubSpot-lisens kan du forvente å bytte ut flere av dine eksisterende systemer mot HubSpot. Det er tilnærmet en alt-i-ett plattform, med kraftfulle funksjoner for salg, markedsføring, CRM, kundeservice, og CMS. I tillegg har HubSpot lansert Operations, som tar databehandling og automasjoner til et nytt nivå.

Om dette ikke er nok, så har HubSpot et enormt økosystem av apper og integrasjoner. Dette sikrer at du får den funksjonaliteten du trenger både nå og i fremtiden. 

Ta kontakt for å lære mer