BearingPoint
Møtebooking Norge har jobbet med konsulenthuset BearingPoint på flere bookingprosjekter siden 2019. Vi snakket nylig med Karan Kathuria, senior manager i BearingPoint, som reflekterte litt rundt samarbeidet med Møtebooking Norge.
Les merMøtebooking Norge lanserer podkast
Det er en stor glede å annonsere at vi i Møtebooking Norge lanserer podkast. I dag slipper vi to episoder som du finner blant annet på Spotify, eller der du foretrekker å lytte til podkast. Podkasten heter Regntid, og den er for alle som ønsker å prestere bedre i hverdagen. I Regntid vil du få møte spennende gjester, lytte til eksperter innen ulike fagfelt, og få inspirasjon til å yte mer i livet.
Les merTre tips for å øke gjennomføringsgraden ved videomøter
I kundens øyne er det mer forpliktende med et fysisk møte enn et videomøte. Her er tre tips til hvordan øke gjennomføringsgraden av videomøter.
Les merB2B-møtebooking i mars 2020
Jeg tror det er mange som har vært i tilsvarende situasjon som undertegnede. Det føles som man er konstant i en berg-og-dalbane, det har vært søvnløse netter og man er redd for hva som vil være neste nedslående beskjed. Det er en dramatisk utvikling på kort tid som mangler sidestykke.
Les merOptimalisering av salgsprosesser
Optimalisering av salgsprosesser Møtebooking Norge AS lever av å skape salgsprosesser. Det gjør vi gjennom å bearbeide og kartlegge markedet via telefonkontakt, hvor vi avdekker og identifiserer kunder som er i målgruppen til våre oppdragsgivere. I denne artikkelen kommer vi til å belyse våre tanker om å optimalisere salgsprosesser, samt forhåpentligvis gi noen nyttige tips…
Les merNår på dagen er det mest effektivt å bedrive møtebooking?
Når jeg snakker med salgssjefer eller selgere er dette et spørsmål som ofte går igjen. Er det noen tidspunkter i løpet av dagen hvor det er mer effektivt å jobbe med møtebooking enn andre? Møtebooking Norge AS har eksistert i fem og et halvt år. Det blir en del arbeidsdager ut av det. Enda…
Les merMøtebooking vanskelig? Hold ut!
Jeg feirer snart ti års jubileum. I over ni år har jeg jobbet direkte med møtebooking. Jeg skulle mer enn gjerne ha skrevet at man må være noe i nærheten av en rakettforsker for å mestre møtebooking på en god måte, men det ville ikke medført riktighet. Jeg håper at denne artikkelen leses av noen…
Les merSend meg en mail!
«Kan ikke du bare sende meg en mail, så skal jeg se på det». Har du i en eller annen kapasitet drevet med møtebooking, så er sannsynligheten stor for at du har hørt denne tilbakemeldingen. Men hvordan skal man egentlig forholde seg til denne beskjeden? Sier ikke kunden dette bare for å komme seg «ut»…
Les merVerdi – ikke bare gjennom aksept
Drømmescenarioet. Man representerer et bemanningsbyrå som har spesialisert seg innenfor økonomi, og man ringer til en kunde som har behov for en ny økonomimedarbeider. Ikke bare blir det en smal sak å få avtalt et møte med kunden, men det vil høyst sannsynlig også bli et veldig godt møte, hvor sannsynligheten for at det blir…
Les merOptimaliser inngangen til et møte
Et møte er ikke nødvendigvis bare et møte. Man kan ha en god inngang til et møte, og man kan ha et svakere inngang til et møte. La oss kalle det et fundament. Et møte er isolert sett et møte, men sannsynligheten for at et møte blir en suksess (salg) vil kunne avhenge av hvor godt…
Les mer